مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: امروز در دیدار مقابل ترکمنستان توپ و میدان در اختیار ما بود و رئیس زمین بودیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛رضا قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی خطرناکی نبود چرا که به خوبی جریان بازی را کنترل کردیم و به نوعی رئیس زمین بودیم.

وی ادامه داد: یک گل الکی خوردیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم البته باید بگویم فوتبال همین است و گاهی تیم‌ها روی اتفاق گل می‌خورند. خوشبختانه امروز توانستیم کیفیت فوتبال ایران را نشان دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با گوام خاطرنشان کرد: آن بازی هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما برای کسب سه امتیاز به آنجا می‌رویم که امیدوارم موفق شویم و به اهداف خودمان برسیم.

قوچان‌نژاد درباره بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: هر وقت برای تیم ملی بازی می‌کنم افتخار می‌کنم. خدا را شکر خیلی زود گل خورده را جبران کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

وی همچنین درباره عکسی که بعد از اخراج سرمربی اسرائیلی چارلتون در صفحه مجازی خود گذاشته بود، گفت: این عکس معنای خاصی نداشت. طبیعی است وقتی یک مربی در مدت 2 ماه نمی‌تواند پیروزی کسب کند اخراج شود. وظیفه من فقط گل زدن و تمرکز روی موفقیت تیم است. روی مباحث مدیریتی نمی‌توانم نظری بدهم.

قوچان‌نژاد درباره بازی مقابل گوام، عنوان کرد: 4-3 روز در این کشور برای بازی فرصت داریم و می‌توانیم ریکاوری کنیم. امیدوارم نتیجه رفت را تکرار کرده و با دست پر برگردیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار