استیلی: ایران از این مرحله صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان اعتقاد دارد صعود ایران از این مرحله آسان است اما ملی‌پوشان باید خود را برای مرحله بعد مقدماتی جام جهانی آماده کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید استیلی سرمربی ملوان بعد از شکست تیمش در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال گفت: بازی تدارکاتی خوبی بود. ما هم موقعیت داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. مهم این بود که تیم را محک بزنیم ما ساعت یک بود که به تهران رسیدیم اما در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم. در مورد موارد تاکتیکی هرچه را خواستم انجام دادند. ما چند روزی در تهران هستیم تا برای بازی با سایپا آماده شویم البته یک بازی دیگر هم با یک تیم لیگ دسته دو خواهیم داشت.

وی درباره بازی با سایپا اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود چرا که در این شرایط وضعیت مالی مناسب نیست. تعدادی از بازیکنان در اردوی ملی هستند و آسیب‌دیده هم داریم. بازیکنان ملی یک روز قبل از بازی با سایپا به ما می‌رسند و این شرایط را سخت می‌کند. ناراحتی ما بیشتر از مسائل مالی است. شما ببینید در بازی امروز یک بازیکن 17 ساله را مقابل استقلال گذاشته بودیم.

سرمربی ملوان همچنین درباره عملکرد تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ایران قطعاً‌ از این گروه صعود می‌کند. ترکمنستان، گوام و عمان تیم‌هایی نیستند که برای ما مشکل‌ساز باشند باید خودمان را برای دور بعد آماده کنیم. این تعطیلات زیاد هم قطعاً برای باشگاه‌ها ضرر دارد اما امیدواریم برای تیم ملی خوب باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار