سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: برای تیم ملی به دنبال حامی مالی هستم و اطمینان دارم با وجود حامیان مالی شیرجه روها به المپیک می رسند.

رضا خیبری نژاد در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: از 18 آبان اردوی تیم ملی را با حضور چهار شیرجه رو از جمله مجتبی ولی پور، شهنام نظرپور، حمید کریمی و محمد حامد بزمی برای آمادگی بیشتری برای مسابقات ورودی المپیک آغاز کردیم.  
وی ادامه داد: قصد داریم چند تست آمادگی از بازیکنان بگیریم اگر امتیازات تست در سطح خوبی بود با موافقت رئیس فدراسیون شیرجه روها را به مسابقات قهرمانی اروپا در آیندهون اعزام خواهیم کرد. 
سرمربی تیم ملی شیرجه اضافه کرد: همچنین قصد داریم تیم را برای مسابقاتی در آلمان اعزام کنیم که البته این موضوع به میزبان بودجه فدراسیون بستگی دارد. 
وی اظهار کرد: مشکل اساسی بازیکنان ما ندیدن مسابقات برون مرزی و شناخت نداشتن داوران از اعضای تیم ملی است امیدوارم با انجام چند سفر خارجی و حضور در مسابقات برون مرزی از استرس بازیکنان کم شود و حس رقابت در آنان برانگیخته شود. 
خیبری نژاد درباره اینکه چند رصد احتمال دارد بازیکنان بتوانند سهمیه ورودی المپیک را کسب کنند، گفت: اگر برنامه‌هایمان با روند خوبی پیش برود و کمبود بودجه حل شود تا 70 درصد احتمال دارد که بتوانیم به المپیک برویم، اما همین حالا هم به علت مشکلات مالی برنامه‌هایمان عقب افتاده است به همین دلیل من خودم به دنبال حامی مالی برای تیم هستم. 
وی خاطر نشان کرد: قول می دهم با حضور حامیان مالی و انجام برنامه‌ها و تمرینات منظم به طور قطع برای المپیک 2020 سهمیه کسب کنیم. 
خیبری نژاد ادامه داد: در شیرجه استعدادهای درخشانی وجود دارد از جمله آنان محمد درام است، هنگامی که او در مسابقات رده‌های سنی آسیا در تایلند شیرجه خود را به نمایش گذاشت بسیاری از داوران و مربیان کشوری دیگر معتقد بودند او استعداد قهرمان جهان شدن را دارد. 
سرمربی تیم ملی شیرجه در پایان گفت:زمان کمی برای آغاز مسابقات ورودیه المپیک باقی مانده است اما ما تمام توان خود را به کار می گیریم و البته با وجود مشکلات مالی توقع  چندانی هم از فدراسیون نداریم و خودمان باید به فکر خودمان باشیم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار