چچی،مربی ایتالیایی دوچرخه سواری برای مذاکرات اصلی و آموزش تیم سرعت وارد کشور شد.

به گزارش  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  شب گذشته مربی ایتالیایی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری وارد ایران شد تا طی مذاکرات نهایی این تیم به او محول شود تا دوچرخه سواران رشته سرعت را برای حضور در مسابقات آسیایی که 29 دی ماه برگزار می شود آماده کند این مسابقات در کشور ژاپن شهر توکیو و در یک جزیره برگزار خواهد شد. 
 
تعداد رکابزنانی که زیر نظر چچی در تمرینات خواهند بود 15 تا 20 رکابزن هستند به این منظور مصاحبه ای با اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری انجام شد که وی در این خصوص گفت:چچی مربی ایتالیای پس از مذاکرات نهایی کار خود را آغاز خواهد کرد. 
 
UCI تیم های باشگاهی را به ثبت می رساند 
 
خالقی در ادامه اظهار کرد: فدراسیون دوچرخه سواری UCI برای ثبت تیم‌ها در رشته کوهستان و پیست در سال 2016 به باشگاه‌ها حق ثبت داده‌اند و ما به تمام باشگاه‌ها این مسئله را ابلاغ کردیم تا در صورت تمایل یاریگری‌های خود را آغاز کنند. 
 
وی افزود: تیم‌های باشگاهی باید در فرصت مقرر آمادگی خود را در این خصوص اعلام کنند و رکابزنان برگزیده را برای تیم خود انتخاب کنند. 
 
تیم پتروشیمی را باید نگه داشت 
 
خالقی در خصوص تیم پتروشیمی که برای تیم اول آسیا شدن مبلغ 700میلیون تومان برآورد هزینه کرده و در غیر اینصورت قصد جمع کردن تیم را دارد، تصریح کرد: چند سالی است که تیم پتروشیمی قصد جمع کردن آن را دارد و ما رایزنی‌هایی به منظور جلوگیری از این کار انجام داده ایم، زیرا تیم دوم آسیا است و به دنبال حامی مالی برای او بوده ایم زیرا این تیم حیف است و هزینه ای که برآورد کرده‌اند کمی زیاد است و با مبلغی کمتر از آن نیز می توان اول آسیا شد و یارگیری کرد. 
 
اعزام دوچرخه سواران به کاپ هندوستان 
 
خالقی در ادامه یادآور شد: به دنبال گرفتن ویزا برای فرستادن رکابزنان به کاپ هندوستان هستیم و در صورتی که هند مورد توافق بود اردوی برون مرزی را هم در آنجام برگزار خواهیم کرد. 
 
وی در خصوص تعداد نفرات اعزامی برای حضور در کاپ‌ها تاکید کرد: از رکابزنان بانو و آقا 14 نفر را برای شرکت در کاپ هندوستان اعزام خواهیم کرد. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار