طرح طاها با هدف کیفیت بخشی به محصولات داخلی با اعتباری بالغ بر 90میلیارد تومان در سازمان ملی استاندارد در حال اجرا است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مشاور رئیس و مدیر کل امور استانهای سازمان ملی استاندارد کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره استاندارد استان مرکزی گفت: به منظور کیفیت بخشیدن به محصولات داخلی طرح طاها(‌طرح اجرای هماهنگ استاندارد) با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در سازمان ملی استاندارد اجرا می شود .

بلغاری در تشریح جزئیات این طرح گفت : در این طرح به صورت نامحسوس توسط کارشناسان این سازمان ، محصولات داخلی خریداری و کیفیت آنها مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم رعایت کیفیت با تولید کنندگان برخورد می شود.

مدیر کل امور استانهای سازمان ملی استاندارد کشور همچنین با اشاره به کیفیت بالاتر مواد غذایی ایرانی نسبت به مشابه خارجی گفت : محصولات داخلی در برخی موارد کیفی تر از نمونه خارجی هستند و البته این سازمان باید توجه خود را نسبت به بالا بردن سطح کیفی محصولات همچنان افزایش دهد.

وی همچنین کسب 51 استاندارد را برای تولید خودروهای داخلی را الزامی دانست و گفت : خودرو سازان مکلف به اجرای این استانداردها هستند در غیر این صورت اجازه شماره گذاری خودرو نخواهند داشت .

بلغاری با اشاره به این که خودرو های ساخت داخل تأییدیه استاندارد 51 گانه را رعایت می کنند گفت: البته این استانداردها شاید رضایت کامل مصرف کنندگان را جلب نکند و یا در مقایسه با خودروهای خارجی از کیفیت پایین تر برخوردار باشد .

درپایان این مراسم خانم دکتر صحا بعنوان مدیرکل جدید استاندارد استان مرکزی معرفی و از خدمات میرنظامی تقدیر شد. 

انتهای پیام/س

برچسب ها: اراک ، استاندارد ، طاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.