بارش رحمت الهی نفس‌ ریگانی‌ها را آزاد کرد

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار ریگان گفت: بعد از دو روز تنگی نفس ریگانی‌ها بارش باران نفس‌ها را آزاد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی دو روز گذشته با جولان ریزگردها در آسمان ریگان مردم این منطقه کویری دچار مشکلات تنفسی شدند، اما بارش باران از صبح امروز موجب بروز آسمانی صاف و پاک در ریگان شد.

محمد مطهری‌نیا در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به بارندگی‌های امروز در این شهرستان اظهار داشت: طی دو روز گذشته که توفان شدید به همراه ریزگردها ریگانی‌ها را دچار مشکلات تنفسی کرده بود با آغاز بارش باران از دقایقی قبل نفس ریگانی‌ها باز شد.

مطهری‌نیا بیان داشت: این بارش باران که با شدت خوبی در این شهرستان شروع به باریدن کرده است تا کنون خساراتی را در پی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: مرکبات منحصر به فرد ریگانی که گرد و غبار چند روز اخیر بر این میوه نشسته بود با این بارش الهی کاملا شسته شدند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان از آمادگی نیروهای امدادی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام سیل‌بندهای شهرستان ریگان زیر نظارت هستند.

مطهری‌نیا تاکید کرد: این رحمت الهی موجب به جا آوردن نماز شکر کشاورزان و عشایر این شهرستان شد.

وی عنوان کرد: بلندترین تپه‌های شنی ایران و جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی از این بارش سیرآب شدند و این بارش در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار