نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای این رژیم، گفت اروپا باید از این تصمیم" غیر اخلاقی" خود خجالت بکشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب زدن روی کالاهای اسرائیلی گفت اروپا باید خجالت بکشد.

بنیامین نتانیاهو در اینباره گفت: تصمیم اتحادیه اروپا برای نشانه گذاری کالاهای تولید شدهبه وسیله اسرائیل یادآور دوران تاریک اروپاست. اروپا باید از خود خجالت بکشد. اروپا تصمیمی غیراخلاقی گرفته است.

وی مدعی شد:" از میان صدها مناقشه ارضی در سراسر جهان، اروپا فقط دست روی اسرائیل گذاشته است در حالیکه اسرائیل در معرض موج و دیواری از تروریسم قرار دارد."

نتانیاهو افزود:" اتحادیه اروپا نمی تواند به اقتصاد اسرائیل لطمه بزند زیرا اقتصاد اسرائیل آنقدر قوی است که این کار تاثیری بر آن ندارد اما این کارگران فلسطینی که در شرکتها و کارخانه های اسرائیلی در یهودیه و سامره (کرانه باختری) کار می کنند، آسیب خواهند دید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: این کار کمکی به صلح نمی کند. مطمئنا این کار کمکی به حقیقت و عدالت نمی کند. این کار اشتباه است و اروپا باید از این کار خود خجالت بکشد. 



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار