رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی صفت گسترش مفاهیم قرآنی را از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی دانست و گفت:انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موجب نهادینه شدن مفاهیم قرآنی در جامعه شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین احمدجلیلی صفت  در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی که صبح امروز چهارشنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرماندهی این نیرو، امام جمعه دزفول و دیگر فرماندهان و مسئولین در پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزار شد گفت: رهبرکبیر انقلاب با تمسک به آیات الهی ، فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه کرد.

وی با تاکید بر گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه و نیز نیروهای نظامی افزود: کارکنان نیروی هوایی در رده های مختلف با قرآن انس گرفته اند و عمل به آیات الهی را سرلوحه خود قرار داده و در دفاع از کیان اسلامی به این معجزه الهی تمسک می جویند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه حافظ قرآن باید عامل به آیات الهی باشد اظهار کرد: اگر حقیقت قرآن در زندگی انسان نهادینه شود قطعا فرد از ظلمت، باطل و فتنه دورخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت، افتخار نیروی هوایی را پیوستن به انقلاب و بیعت با امام راحل (ره) در نخستین روزهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بیعت تاریخی با امام خمینی (ره) بزرگترین افتخار آبی پوشان سبزاندیش است که در تاریخ ماندگار شده است.


وی با اشاره به خط شکنی نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه های انقلاب تاکید کرد: استقبال کارکنان نیروی هوایی و خانواده آنها از برنامه های قرآنی، بیانگر عشق و علاقه وافر این نیرو به فراگیری و عمل به آیات الهی است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی افزود:مسابقات قرآنی و گسترش فعالیت های معنوی در جامعه دژ مستحکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کرده است که قابل نفوذ نیست.

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول نیز طی سخنانی گرایش به قرآن و آموزه های قرآنی را مهمترین ارمغان امام راحل (ره) دانست و گفت: ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز و تقدیم 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در این راه حاصل عمل به آموزه های قرآنی است که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.



امیرسرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا میزبانی مسابقات سراسری قرآن نیروی هوایی را افتخاری برای پایگاه شکاری وحدتی دزفول عنوان کرد و افزود:افتخار نیروی هوایی پرچم داری نیروهای مسلح در پیوستن به انقلاب اسلامی است.


همچنین حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول نیز در سخنانی گسترش فعالیت های قرآنی بین کارکنان نیروی هوایی را افتخاری دیگر برای این نیرو بر شمرد و گفت:نتیجه تدبر در آیات الهی بصیرت، حکمت و عبرت است.

گفتنی است، در ابتدای مراسم حجت الاسلام سعیدنصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی به ارائه گزارشی در خصوص مسابقات پرداخت و گفت: در مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری نیروی هوایی دو هزار نفر از کارکنان این نیرو از پایگاه های سراسر کشور شرکت کردند که از بین آنان 132 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود:هیات داوران از بین این افراد، تعداد 43 نفر را در بخش قرائت ، حفظ ، مفاهیم و اذان به عنوان نفرات برتر انتخاب کردند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از نفرات برتر با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

                  برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
برچسب ها: نهاجا ، ارتش ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار