به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در بازدید از مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸ مسیح محمدی مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان گفت:یک مرکز جدید اطلاع رسانی ۱۱۸در سیدالشهدا راه اندازی کرده ایم و در حال حاضر در دو مرکز, پاسخگویی ۱۱۸,استان را انجام میدهیم.
وی ادامه داد:روزانه بالغ بر ۹۰درصد تماس، را در شیفت های مختلف پاسخگویی میکنیم.
محمدی افزود:مجموعأ بیش از ۲۵۰ نفر در مجموعه ی اطلاع رسانی فعالیت میکنند که اکثر آنها پاسخگویی ۱۱۸را انجام میدهند.
وی گفت:مرکز تلفن های دیگری همچون مجموعه ی ۹۹۹۰، ۲۰۲۰نیز درحال فعالیت میباشند, همچنین مرکز تلفن جدیده ۲۰۱۱۷ که پاسخگویی مکانیزه انجام میدهد.
محمدی بیان کرد :مرکز اطلاع رسانی ۱۱۸با صرف هزینه ی سنگین به مشترکین خود خدمتی با کیفیت را بدون تحمیل هزینه ای خاص ارائه میدهد.
وی اظهار کرد:شرکت مخابرات در راستای تعهداتش برای ارائه ی خدمات پس از فروش به صورت غیر حضوری, برخی از مراکز تلفن را پشتیبانی میکند.
وی در رابطه با مزاحمین مرکز ۱۱۸,گفت :خوشبختانه مردم اصفهان از فرهنگ بالایی برخوردار بوده و تعداد مزاحمین این مرکز بسیار ناچیز است که این خود نوعی افتخار برای اصفهان میباشد.
وی همچنین در رابطه با شکایاتی که از این مرکز صورت میگیرد بیان کرد:تمامی تماس ها به طور سیستمی ظبط خواهند شد و اگر مورد خاصی وجود داشته باشد تذکرات لازم داده میشود.
محمدی تصحیح کرد: هزینه ی تماس با مرکز ۱۱۸دقیقه ای ۳۰ریال میباشد.
وی اضافه کرد:تعرفه گزاری این مرکز را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام میدهد و شرکت مخابرات دخالتی در آن ندارد.
وی خاطر نشان کرد:هر ساله به واسطه ی ارزیابی های مختلف و مکانیزه های سازمان های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت مخابرات ایران موظف هستیم ارزیابی های کمی و کیفی را انجام دهیم.
محمدی افزود:طبق ارزیابی های انجام شده ۸۵, درصد از مشتریان از لحاظ کمی و کیفی از این مرکز رضایت داشته اند که این رضایتمندی به تقویت اپراتور ها و حل مشکلات ترافیکی برمیگردد.
وی در رابطه با درج یا حذف شماره ای در کانال های اطلاع رسانی این مجموعه گفت:شرکت مخابرات استان اصفهان دارای یکی از بزرگترین زنجیره ی کانال های ارائه ی خدمات پس از فروش است,همچنین کانال وب و پورتال به طور غیر حضوری که میتوانند به آن ها مراجعه کرده و به درج یا حذف شماره ی مورد نظر خود بپردازند و ما به طور آنلاین شماره ی مورد نظر را درج یا حذف خواهیم کرد.
وی خاطر نشان ساخت:به واسطه ی ورود فناوری های جدید از جمله :ان جی ان در تلاش هستیم که اگر به هر نحوی در شهرستان های دور و نزدیک با مشکل سرویس دهی مواجه شدیم حجم این ترافیک ها را به مرکز شهر منتقل کنیم تا ۹۹/۹ دهم درصد بتوانیم سرویس ارائه دهیم.
انتهای پیام/