وی گفت: با استفاده از این آزمون عملکردی که یکی از روش های سنجش عملکرد است برای دانش آموزان زمینه ای فراهم میشود تا دانش و مهارت خود را به محیط واقعی انتقال دهند و این کار موجب رشد عملی آنان میشود.
رزم آرا رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان نیز در این سمینار گفت :اجرای اینگونه آزمونها در مدارس می تواند دیدگاهها را به سمت ایجاد فلسفه های تازه سوق دهد.
احمدنژاد دبیر علمی دبیرخانه علوم تجربی دوره ابتدایی استان آذربایجانغربی و مسئول برگزاری این سمینار هم گفت : اگر دانش آموز را بطور عملی در ارزشیابی بسنجیم بهتر از آنست که دانش آموز صرفا محفوظات ذهن خود را ارائه کند.
در این سمینار علاوه بر ارائه نحوه اجرای آزمونهای عملکردی ، جلسه پرسش و پاسخ در این زمینه نیز برگزار شد.
در پایان مراسم به تعدادی از اساتید ، نویسندگان مقالات ، کارکنان آموزش و پرورش و اعضای دبیرخانه علوم تجربی لوح تقدیر داده شد.