مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کرمان گفت: به دنبال بارش های اخیر در این استان، دو گردنه در محورهای شهرستان بافت و روستای دهبکری از توابع بم، ریزش کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عطاء الله منوچهری افزود: راههای مسدود شده به دلیل ریزش گردنه ها در کرمان این محورها با تلاش نیروهای راهداری در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند.

وی به آغاز موج بارندگی در کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون همه راههای این استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

منوچهری از آماده باش عوامل و اکیپ های راهداری کرمان با تجهیزات و امکانات کامل در راهدارخانه و راههای این استان خبر داد و تصریح کرد: 23 راهدارخانه و اداره راه و شهرسازی و اکیپ سیار حوزه شمال کرمان به صورت آماده باش در راههای این استان مستقر هستند.

منوچهری با بیان اینکه سطح جاده ها در هنگام بارندگی به دلیل وجود دود خودروها، لغزنده می شود، از رانندگان خواست: هنگام بارندگی در جاده ها با سرعت مطمئنه و با احتیاط حرکت کنند.

وی تصریح کرد: شماره تلفن های 32520016 و 32520919 مرکز مدیریت و مرکز بی سیم اداره کل راه و شهرسازی کرمان به صورت شبانه روزی، پاسخگوی وضعیت راههای این استان به شهروندان است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ریزش ، گردنه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.