کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لی تائهون،سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر افغانستان گفت: برای بازی فردا کا بسیار سخت است، کاملا آماده ایم. ما با بازیکنان جوان خود به ایران آمده ایم و سعیمان بر این است که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم جوانی در اختیار داریم، بازی سختی را پیش روی خود داشته و از زمان ورودمان به ایران، سعی کردیم شرایط خود را با شرایط آب و هوایی این کشور تطبیق دهیم و معتقدم بازیکنانم روز به روز آماده تر از قبل می شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج در ادامه گفت:باتوجه به شناختی که از تیم افغانستان دارم، فکر می کنم فردا دیدار تنگاتنگی را شاهد باشیم . سعی ما بر این است که با بازیکنانی که در اختیار دارم، بهترین ها را به میدان فرستاده و همانطور که در بالا اشاره کردم، نتیجه خوبی را بگیریم.

وی درباره حضور پر تعداد تماشاگران افغانستان در ورزشگاه گفت: برایمان فقط بازی مهم است و تجربه حضور تماشاگران مختلفی را در دیدارهای گوناگون داشته ایم. این موضوع باعث نمی شود تا تمرکزمان برای کسب نتیجه ای مطلوب بر هم خورده شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فردا بازی تهاجی و یا دفاعی را در دستور کاری خود قرار می دهید، گفت: تیم افغانستان فشرده و پر قدرت بازی می کند و ما سعی می کنم که با پیروز میدان شویم.

 در ادامه کان لابوراوی، بازیکن تیم کامبوج درباره دیدار فردا مقابل افغانستان گفت: بازی با افغانستان به ما کمک می کند تا در دیدارهای آتی عملکرد بهتری داشته باشیم. ما تلاش خود را بکار می گیریم تا شکست بازی رفت در زمین خود را جبران کنیم و با گرفتن حداقل یک امتیاز این دیدار، به بازیهای آتی فکر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار