بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن هرگونه مذاکره با سرخپوشان پایتخت را تکذیب کرد.

مدیر برنامه‌ای ندارم که با پرسپولیس مذاکره کرده باشدمرتضی تبریزی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای خدمت گرفتن این بازیکن در نیم فصل بیان کرد: این خبر صحت ندارد و فکر می‌کنم  این صحبت‌ها در حد گمانه زنی‌های رسانه‌ای است. من اصلا مدیر برنامه‌ای ندارم که باشگاه پرسپولیس با وی مذاکره‌ای کرده باشد و هر گونه خبر مبنی بر رفتنم به پرسپولیس را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال  حاضر جایگاه خوبی در تیم ذوب آهن دارم و تمریناتمان را در تعطیلات پیگیری م ی‌کنیم.

بازیکنان در شرایط جسمانی و روانی ایده آل قرار دارند.

به دلیل نبودن بسیاری از بازیکنانمان در تیم ملی فشار زیادی روی بازیکنان دیگر است اما به هر حال منافع ملی در فوتبال حرف اول را می‌زند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص جنجال‌های پس از بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: اشتباهات داوری جزء فوتبال است اما فکر نمی‌کنم یک داور آینده کاری خود را برای یک تیم نابود کند. مادر بازی با پرسپولیس بسیار خوب بودیم و حقمان بود در این بازی پیروز باشیم.

وی درباره وضعیت ذوب آهن برای ادامه لیگ گفت: ذوب آهن در این فصل کار سختی دارد و نسبت به سال گذشته نگاهها بیشتر به سمت ما متمرکز است.

تبریزی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در سه جبهه برای کسب جام تلاش کنیم اما امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان مزد زحمت‌هایمان را در این فصل بگیریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: تبریزی ، داوری ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.