رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان باید به نیروهای تازه نفس روی بیاورند و برای دولت و نظام در مقطع انتخابات هزینه نتراشند.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با چگونگی تایید صلاحیت‌ کاندیداهای اصلاح طلب مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: ظلم بزرگی به شورای نگهبان است که تحلیل‌ کنیم این نهاد نگاه کاملا منفی نسبت به جریان اصلاحات دارد و اگر کسی جزء این جریان باشد روی آن خط قرمز می‌کشد.

وی در ادامه افزود: در گذشته کم نبوده اند کسانی که از بدنه جریان اصلاحات مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته و تعدادی از آنها نیز به انتخابات ورود پیدا کردند؛ این نشان می‌دهد که شورای نگهبان نگاه جناحی به طیفها ندارد.

کوهکن تصریح کرد: جریان اصلاحات مدت زیادی است که مرتکب برخی اشتباهات می‌شود  و بر آنها هم اصرار دارد، در حالیکه افراد سالم و تازه‌نفس اصلاح‌طلب در کشور کم نیستند که سران این جریان بخواهند از اشخاصی که محکومیت و سوءسابقه دارند، استفاده کنند.

 رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: شورای نگهبان حافظ و نگهبان اسلامیت مصوبات و حرکت بر روی ریل قانون اساسی است، از این رو نباید این نهاد را تضعیف کنیم و کار آن را جناحی و جهت‌دار بدانیم.

کوهکن در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان باید به نیروهای تازه‌نفس روی بیاورند و در آستانه برگزاری انتخابات برای دولت و نظام هزینه بی‌جا نتراشند تا دستمایه و خوراک شبکه‌های معاند و ضد انقلاب خارجی نشویم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار