با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چطور می توانید تغییر زنگ تلفن همراتان را بدون نیاز به روت انجام دهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روز ها همه تلفن همراه دارند و مسلما هر تلفن همراه هم یک زنگ تماس دارد. اما شاید بسیار به فکر این افتاده باشید که ای کاش می شد این زنگ هر بار از میان موزیک های موردعلاقه ام تغییر می کرد؟

بدون نیاز به روت زنگ تلفن همراهتان را تغییر دهید + آموزش

فرقی نمی کند چه ژانری را دوست دارید، مایلید رینگ تون تان، جنگ ستارگان باشد، یا دیگر فیلم های علمی-تخیلی یا حتی پاپ یا راک. حال با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چطور می توانید این کار را بدون نیاز به روت انجام دهید.


RandTune

نام اپلیکیشنی که قرار است این کار را انجام دهد، RandTune می باشد. پیش از نصب این برنامه، تمامی موسیقی هایی را که می خواهید به صورت رندوم و انتخابی جایگزین رینگ تون باشند، جمع آوری کرده و در یک پوشه وارد نمایید. اگر مایلید صدای نوتیفیکیشن ها را نیز رندومایز کنید، برای آن ها نیز یک پوشه مجزا ایجاد نمایید.

بدون نیاز به روت زنگ تلفن همراهتان را تغییر دهید + آموزش

زنگ اکنون آن را در صفحه اصلی (home folder) حافظه داخلی تان قرار دهید.

بدون نیاز به روت زنگ تلفن همراهتان را تغییر دهید + آموزش

پس این که ساخت و انتقال پوشه ها را انجام دادید، RandTune را دانلود و نصب نمایید. اپ به دو بخش مجزای Ringtones و Notification Tones تقسیم بندی می شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید افزودن پوشه به برنامه می باشد. این برنامه یک دکمه برای وارد سازی تون های فرد ان فرد نیز داراست، اما کمی با مشکل مواجه است و امکان دارد همیشه بر روی هر دستگاهی جواب ندهد، در عوض می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. می توانید تمام این کار ها را برای پوشه نوتیفیکشن نیز انجام دهید. اکنون پس از اتمام کار، پس از هر برقراری تماس یا نوتیفیکیشن، صدا تغییر خواهد یافت.

بدون نیاز به روت زنگ تلفن همراهتان را تغییر دهید + آموزش

هر زمان هم که خواستید می توانید از بالای صفحه، این اپ را خاموش نمایید. تنها توجه داشته باشید تا زمانی که این اپ فعال است، جایگزین صدا های اختصاصی مخاطبین می باشد.

بدون نیاز به روت زنگ تلفن همراهتان را تغییر دهید + آموزش
احتمال می رود در آپدیت بعدی، ویژگی های بسیاری به آن اضافه شود، از جمله همین مورد مخاطبین که برای شروع هم، وجود چنین برنامه ای لازم و ضروری می باشد. برنامه های دیگری هم در این عرصه یافت می شوند که بسیار قدیمی و از کار افتاده هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار