عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح بهسازی و آزاد سازی رودخانه‌ها به منظور جلوگیری از تخلفات و ساماندهی‌ مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذراند.

شاکری: پیشرفت 50 درصدی طرح بهسازی و آزاد سازی رودخانه‌هااقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها اظهار کرد:تدوین طرح بهسازی و آزاد سازی رودخانه‌ها در پی ساخت و سازهای بی رویه تهیه شده که خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت 50 درصدی دارد.

 وی با اشاره به اهمیت این طرح در ساماندهی رودخانه‌ها تصریح کرد: جلوگیری از ساخت و سازها، بهسازی رودخانه‌ها به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف املاک ساخته شده که حقوق مالکانه ایجاد کرده از جمله اهداف طرح بهسازی‌ و آزاد سازی رودخانه‌ برای جلوگیری از تخلفات است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد:  طرح مطالعاتی کاهش سیلاب تهیه و ارائه شده و نیازمند نظرات نهایی فنی و عمران، محیط زیست و خدمات شهری، معاونت معماری و شهرسازی است.

شاکری تاکید کرد: مدیریت بحران باید سامانه هشدار سریع سیل‌ را جدا کرده و در اولویت قرار دهد و اقدامات مرتبط با آن را زودتر از ‌آنکه شهر دچار بحران شود، انجام دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار