برنامه این هفته «سرزمین ما» با موضوع فعال کردن جوامع محلی در شهرها و روستاهای کوچک به حفظ و نگهداری محيط زيست كوچک خود، فردا به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مهمانان حضوری این برنامه که فردا ساعت 8  صبح پخش می‌شود، احمد مبارکی، معلم مدرسه روستای میلکی استان هرمزگان و مسئول انجمن همیار سلامت روان اجتماعی شهرستان پارسیان به همراه مریم مبارکی عضو انجمن هستند.

این دو نفر در زمینه محیط زیست فعالیت‌های زیادی در روستا و شهرستان پارسیان انجام داده‌اند که از جمله آن می‌توان به ایجاد کتابخانه محیط زیستی، کوهنوردی هر پنجشنبه برای کودکان و نوجوانان روستا، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری زنان روستایی، کودکان و نوجوانان، طرح هر خانه یک نخل به منظور تشویق اهالی برای کاشت حداقل یک درخت نخل مقابل ورودی منازل، اشاره کرد.

در این برنامه همچنین کاظم لطفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در خصوص دلایل تخلیه پساب فاضلاب به رودخانه لنگرود (زر جوب) به صورت تلفنی پاسخگو خواهد بود. مهمان دیگر تلفنی برنامه «سرزمین ما» سمیه باقری فعال محیط زیست شهرستان کاشان است.

این معلم در مدارس ابتدایی آموزش‌هایی برای حفظ محيط زيست، درست مصرف كردن، مضرات استفاده از پلاستیک و نایلون، دفع صحیح زباله و... به کودکان ارائه می‌دهد.

برنامه «سرزمین ما» تريبون تشكل‌های زيست‌محيطی كشور است که پنجشنبه‌ها ساعت 8 صبح به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و اجرای محمدعلی اینانلو، به روی آنتن می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار