یاسوج؛

اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای زیباسازی رودخانه بشار یاسوج

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و زیباسازی رودخانه بشار یاسوج اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی لطفی افزود: این میزان اعتبار از سوی وزارت نیرو برای زیباسازی رودخانه بشار اختصاص داه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد گفت: در فاز اول از هر طرف رودخانه یک و نیم کیلومتر ساماندهی و زیباسازی می شود.

لطفی اظهار کرد: ساخت سازه های بتنی، عملیات خاکریزی و دیوارسازی در فاز اول پروژه ساماندهی و زیباسازی رودخانه بشار یاسوج انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این طرح از پل بشار تا پل مختار به طول 16 کیلومتر از رودخانه بشار ساماندهی و زیباسازی می شود که برای اتمام آن بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

لطفی ابراز داشت: این پروژه با مشارکت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری یاسوج و سرمایه گذاران خارجی انجام می شود.

زنده رود بشار جزو رودخانه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد است که با عبور از شهر یاسوج علاوه بر تامین آب آشامدنی و صنعتی این شهر و روستاهای اطرف، جلوه زیبایی به طبیعت چهار فصل این استان بخشیده است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: زیباسازی ، رودخانه ، بشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.