حسینعلی امیری گفت: اتفاقات تبریز در شورای تامین استان‌ها و شورای امنیت کشور بررسی شد و تذکراتی به دستگاه‌های مجری داده شده است.

شورای تأمین درباره اتفاقات تبریز به نهادهای مربوط تذکر داده است
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر روند اجرایی انتخابات گفت: انتخابات در مسیر جدول زمان‌بندی خود به پیش می رود و ما در حال آموزش مجریان انتخابات هستیم.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: مجریان انتخابات در 11 استان آموزش‌های توجیهی می‌بینند. جلسات توجیهی ما چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود. استان‌ها کرمان و هرمزگان فردا و پس فردا جلسه توجیهی خواهد داشت که 219 نفردر این جلسات شرکت خواهند کرد.

امیری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برگزاری انتخابات الکترونیکی پاسخ داد: انتخابات الکترونیکی در بخشی از کشور برگزار می‌شود. وزارت کشور با شورای نگهبان جلسات مختلفی را برگزار کرده است. صندوق های الکترونیکی قبلا در انتخابات مجلس استفاده شده است و ما همان دستگاه‌های قبلی را ارتقا داده ایم و نمونه آن را در اختیار شورای نگهبان قرار دادیم. نمونه تحویل داده شده اشکالاتی داشت که پس از اعلام نظر شورای نگهبان آن را ترمیم کردیم.

سخنگوی وزارت کشور اظهار داشت: با همکاری وزارت کشور و شورای نگهبان ما از روند کار رضایت کامل داریم.

حسینعلی امیری در مورد اتفاقات چند روز اخیر تبریز گفت: این موضوع در شورای تامین استان‌ها و شورای امنیت کشور بررسی شده است و تذکراتی به دستگاه‌های مجری داده شده. مشکل خاصی نیست و الحمدالله موضوع تمام شده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع ، امنیت ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار