مربی تیم ملی کانو کانادایی قایقرانی گفت:‌ تمام تیم‌ها در مسابقات آسیایی 14 ثانیه افت داشتند.

الیاس اقلیمی در گفت‌وگو با   خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از بازگشت از مسابقات آسیایی اظهار کرد: در 200متر تک نفره مجللی سوم شد برای راهیابی به فینال باید رقیب قزاقستانی خود را می‌گرفت اما نتوانست.

وی افزود: نتایج ما نسبت به سال گذشته خوب نبود با اینکه تمام تلاشمان را انجام دادیم اما هیچ کشوری راضی نبود و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و میزبانی هم بسیار بد بود.

وی در خصوص برنامه‌های آتی خود یادآور شد: در صورتی که فدراسیون برای ادامه همکاری با من ابراز تمایل کند باید برنامه‌ریزی کرد اما روال عادی را تا دی ماه پیگیری می‌کنیم تا تعداد تیم جوانان را افزایش دهیم زیرا از جوانان تنها نبی رضایی شرکت کرد و توانست در ماده هزار متر طلا کسب کند.

وی در خصوص تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی به فینال راه یافتند خاطرنشان کرد: تا صبح روز مسابقه مقدماتی هم مشخص نبود که سهمیه را در جاکار تا توزیع می‌کنند و تیم ازبکستان با برنامه‌ریزی خوبی آمده بود و قایقران ازبکستان نیز از ما سردتر بود به همین منظور عقب ماندیم.

اقلیمی در ادامه بیان کرد : فکر می‌کردم نتایج بهتر کسب می‌کنیم اما رکوردهای رقبا خیلی خوب بود البته تایم گیری همه تیم‌ها در آنجا افت داشت و تمام تیم‌ها 14ثانیه افت پیدا کرده بودند نداشتن اردوی برون مرزی یکی از دلایل موفق نشدن تیم است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار