سخنگوی هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن ضمن تاکید بر انتقال بخشی از فعالیت‌های باشگاه راه‌آهن به استان البرز تهرانی‌بود این باشگاه را یک مزیت خواند.

محمودی: بخشی از فعالیت‌های راه‌آهن به البرز منتقل می‌شود محمد محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص دلیل انتقال تیم راه‌آهن تهران به استان البرز گفت: بحث اصلی باشگاه راه‌آهن این نیست که فعالیت‌‌های باشگاه به طور کامل از تهران خارج شود بلکه هدف ما توسعه فعالیت در استان‌های همجوار و غیر همجوار است به همین منظور بخشی از اقدامات باشگاه به استان البرز منتقل می‌شود ما قصد استعدادیابی و تاسیس مدارس فوتبال در این استان را  داریم.

وی افزود: در صورت فراهم بودن شرایط بخشی از مسابقات ما نیز در این استان برگزار می‌شود به هر حال امتیاز باشگاه راه‌آهن در تهران ثبت شده و همچنین دفتر مرکزی هلدینگ یزدان در این شهر قرار دارد و حتی در صورت برگزاری مسابقات راه‌آهن در کرج، اصالت تهرانی تیم حفظ می‌شود.تهرانی بودن راه‌آهن یک برند و مزیت برای باشگاه است. 

محمودی ادامه داد: در حال حاضر ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان بازی‌‌‌‌های خانگی راه‌آهن است اما به دلیل مسائل امنیتی این ورزشگاه قصد داریم دیدار با سرخابی‌های پایتخت را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کنیم. ضمن این که بخشی از امکانات هلدینگ یزدان در شهرستان اشتهارد استان البرز مستقر می‌باشد و بدیهی است که این هلدینگ بخواهد از ظرفیت‌های البرز استفاده کند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن درباره زمان این انتقال گفت: حداقل تا پایان فصل جاری لیگ برتر تمام بازی‌های ما در ورزشگاه انقلاب برگزار نمی‌شود. ما علاوه بر استان البرز فعالیت تیم‌هی پایه خود را به استان‌های فارس و کرمانشاه گسترش می‌دهیم.

محمودی در خصوص مخالفت هیئت فوتبال استان تهران با انتقال راه‌آهن گفت: این موضوع ارتباطی به اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان تهران ندارد و با توجه به خصوصی بودن باشگاه راه‌آهن در هر جای که بخواهیم فعالیت می‌کنیم به طور مثال در زمان خروج فعالیت‌های  باشگاه سایپا از کرج علی‌رغم مخالفت البرزی‌ها این اتفاق افتاد.
ضمن این که در جریان این انتقال باید ضوابط و مقررات رعایت گردد باید کمیسیون ماده 5 استان البرز و هیئت فوتبال استان شرایط انتقال را بپذیرند و با قوانین سازمان لیگ نیز همخوانی داشته باشد.

اگر راه‌آهن دولتی بود و حداقل بخشی از سهام این در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار داشت آنگاه دوستان حق اعتراض به این انتقال را داشتند.

وی افزود: هدف باشگاه راه‌آهن دلخوشی رییس هیئت فوتبال استان  تهران نیست بلکه براساس برنامه‌ها و چشم‌اندازهای خود فعالیت می‌کنیم. دوستان اگر دغدغه باشگاه راه‌آهن را دارند به برگزاری بدون مشکل بازی‌های این تیم در استان تهران کمک کنند. آن‌ها به جای تمرکز روی منافع کلی فوتبال ایران به تشکیلات اداری خود می‌اندیشند. با مطرح کردن هوایی‌شدن بازیکنان‌ها از سوی کادر فنی تیم ملی ذهن دوستداران فوتبال را منحرف می‌کنند.

باشگاه راه‌آهن برای موفقیت تیم ملی تمام بازیکنان خود را فدا می‌کند. اولویت هلدینگ یزدان برای ورود به فوتبال توسعه این رشته در تمام مناطق و استان‌های کشور است.

وی در مورد این که آیا تضمینی برای عدم تکرار داستان خروج سایپا از استان البرز از مسئولان این استان گرفته شد است یا خیر اظهار داشت: استان البرز امکانات و زیرساخت‌های ورزشی مناسبی دارد.

متاسفانه باشگاه سایپا به دلیل تغییرات مداوم مدیریتی سیایت‌های بلند مدتی در امر ورزش ندارد. هیچ دلیل محکمی در جریان خروج نارنجی‌پوشان از البرز وجود نداشت. سایپا روزهای موفق و  خوبی در این استان پشت سر گذاشت و حتی به قهرمانی لیگ برتر رسید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار