مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: خادمان افتخاری این مکان مقدس برای زیارت حرم امام رضا(علیه السلام) عازم مشهد می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان    ازقم؛سید حسین موسوی‌رابطی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور تشویق خادمان فعال افتخاری و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت در این مکان مقدس اردوی زیارتی مشهد مقدس تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه اردوی زیارتی مشهد مقدس خادمان افتخاری سه روزه خواهد بود، عنوان کرد: سه‌شنبه شب نوزدهم آبان ماه بعد از قرائت دعای توسل در مسجد مقدس جمکران و انجام وظیفه کاری خادمان افتخاری ساعت 12 شب به طرف مشهد مقدس حرکت خواهیم کرد.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه روز بیست و دوم آبان ماه پایان این اردوی زیارتی خواهد بود، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این سفر تدارک دیده شده است که از جمله آنها حضور دسته جمعی خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در شبستان‌های حرم امام رضا(علیه السلام) برای برگزاری جلسات عزاداری و قرائت ادعیه و همچنین بازدید از اماکن مذهبی اطراف حرم مطهر خواهد بود.

موسوی‌رابطی تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم با 200 نفر از خادمان افتخاری این سفر برگزار شود که در آن روحانی و مداح برای کاروان تدارک دیده شده است تا بر بار معنوی این سفر افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: حداقل یک بار با لباس خادمی از محل اسکان به سمت حرم علی بن موسی الرضا(علیه السلام) حرکت و زیارتنامه امام هشتم را قرائت خواهیم کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.