کاپیتان تیم ملی هندبال ایران در بازگشت به کشورمان از نقاط مثبت تورنمنت چهارجانبه تونس برای ملی‌پوشان هندبال گفت.

محمدرضا رجبی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی‌های بسیار خوبی در تورنمنت چهارجانبه تونس برگزار کردیم. تیم‌های خیلی خوبی در این مسابقات حاضر بودند که کمک زیادی به روند آماده‌سازی کردند. لژیونرها هم که آمدند تیم‌مان پس از مدت طولانی کنار هم بازی کردند و با تیم هماهنگ شدند. 

وی با تاکید بر سطح بالای مسابقات تونس، افزود: 3 بازی خوب با تیم‌ها قدرتمند داشتیم. هماهنگی بچه‌ها با این مسابقات خیلی بهتر شد و اسماعیلاجیج تقریباً از همه بازیکنان استفاده می‌کرد و نقاط ضعف و قوت تیم ملی‌ به خوبی نمایان شد. عرفان تعویض‌های به موقعی انجام می‌داد و در مجموع پس از آخرین اردوی ما در تهران، اردوی کرواسی و تورنمنت تونس درس‌های زیادی برای ما داشت. 

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران، درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی توضیح داد: خوشبختانه همه بچه‌ها سلامت‌اند و مشکلی نداریم. هر چهار لژیونر به کشورشان بازگشتند تا در قطر و با شروع بازی‌ها به ما پیوندند. کار سختی در قطر داریم اما اگر خودمان باشیم و با توجه به کار مربی و دانش او می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در قطر سربلند باشیم و عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار