ماهیت افراد و آثاری که به حاشیه‌سازی در جهت جذب مخاطب می‌پردازند، با گذشت زمان مشخص می‌شود.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حاشیه‌سازی و تاثیرات‌ آن بر موفقیت یا عدم موفقیت یک بازیگر یا فیلم گفت: به هرحال حاشیه‌سازی همیشه اطراف همه چیز و همه جای دنیا و به خصوص سینما، تلویزیون و هنرهای نمایشی وجود دارد و در کل مسئله داغی است که در برهه‌ای از زمان اتفاق می‌افتد اما طولانی مدت نیست و نمی‌تواند دوام داشته باشد.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد بد یا خوب بودن حاشیه‌سازی و تاثیرات آن بر روند فعالیت‌های هنری صحبت کنم، چون مقوله‌ای است که وجود دارد و می‌تواند خوب یا بد باشد اما هر چیزی که هست ماهیت اثر یا کسی که به آن پرداخته را در طولانی مدت بروز می‌دهد. خود من آدمی هستم که شلوغی‌های این چنینی را دوست ندارم و زیاد جذب این ماجراها نمی‌شوم چون معتقدم انسان اول باید هویتش را حفظ کند و خودش باشد و ببیند برای خود واقعیش چه اتفاقات منفی یا مثبتی می‌افتد.

عباسی از علاقه خود برای فعالیت در مدیوم سینما یا تلویزیون این گونه گفت: مدیوم برای من فرق نمی‌کند و زیاد به آن فکر نمی‌کنم، تمایل اصلی و ایده‌آل همیشگی‌ام همکاری با یک کار و نقش خوب است و امیدوارم این اتفاق برای من بیفتد.

این بازیگر از تجربه‌اش با حسن فتحی در پروژه «شهرزاد» گفت: فتحی جزو کارگردان‌هایی است که کار کردن با او جذاب است. در کار بسیار جدی و بر فیلمنامه اشراف کامل دارد. کار کردن با او حداقل برای من تجربه خاصی بود، چون من از طرفداران همیشگی او هستم. اکثر آثارش را از زمان‌های قبل دنبال می‌کردم. خوشبختانه فرصت همکاری را با فتحی پیدا کردم و این باعث خشنودی من شد.

عباسی در مورد بازخورد و استقبال مردم بعد از پخش «شهرزاد» اظهار داشت: طبق آن چیزی که در مطبوعات، رسانه‌ها و اطرافیان خواندم و شنیدم مجموعه «شهرزاد» مورد استقبال قرار گرفته و مردم آن را دوست داشتند و امیدوارم این روند تا انتها ادامه داشته باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار