5 نمایشگاه بین‌المللی تخصصی در حوزه های صنعتی، معدنی و فلزات، سنگ‌های تزئینی، ماشین‌آلات راهسازی و صنایع وابسته از امروز در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در نهمین نمایشگاه فلزات، فولاد، متالورژی، قالبسازی، آهنگری و ریخته‌گری و نهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، یازدهمین نمایشگاه سنگ‌های تزیینی و نما و یازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات، راهسازی و عمران، ریلی و جاده ای، 50 شرکت داخلی حضور دارند.

در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مشهد، 100 شرکت داخلی و نمایندگی‌های خارجی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، البرز، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، یزد، کرمان و از کشورهای تایلند، چین، آلمان، ترکیه و هند شرکت کرده اند.

همچنین در چهار نمایشگاه تخصصی دیگر نیز شرکت‌های حاضر از استان‌های تهران، خراسان، اصفهان، مرکزی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد هستند.

این نمایشگاه‌ها از 19 آبان به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در فضایی به مساحت 10 هزار متر و چهار نمایشگاه دیگر در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع از ساعت 16 تا 22 آماده استقبال از علاقمندان، مهندسان و صاحبان صنایع و فعالان مرتبط نمایشگاهی خواهد بود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.