هافبک تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند که پتانسیل بالایی نیز دارند و می‌توانند به این تیم کمک کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید عزت‌اللهی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در رابطه با شرایط تیم ملی، گفت: شرایط خوبی داریم و از هر نظر آماده بازی با ترکمنستان هستند. با وجود بارندگی‌های چند روز اخیر تمرینات تیم ملی هنوز قطع نشده و ادامه دارد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی با تیم‌های ترکمنستان و گوام را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخر تکلیف ویزایش برای همراهی تیم ملی در بازی با گوام چه شد، اظهار داشت: برای ویزا در سفارت آمریکا در روسیه اقدام کرده‌ام و طبق دستور العمل سفارت آمریکا در روسیه به من گفته شد که باید این هفته را صبر کنم. اگر ویزایم صادر شود که با تیم اعزام می‌شوم اما اگر این اتفاق نیفتد با همه وجود برای تیم ملی دعا می‌کنم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه با وجود چند مصدوم و محروم و همچنین امکان نرسیدن ویزای چند بازیکن آیا کار تیم ملی در بازی با گوام به مشکل نخواهد خورد، گفت: تیمی که اول آسیا است باید خود را برای هر شرایطی مثل داشتن چند بازیکن مصدوم و محروم آماده کند. مطمئن باشید با وجود چند بازیکن غایب بازهم آنقدر پتانسیل داریم که از پس ترکمنستان و گوام برآییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار