شما می توانید با استفاده از یان ترفندها خالق تصاویر اینستاگرام خود باشید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از قابلیت های جالب توجه برنامه اینستاگرام، ویژگی کلاژ (در هم آمیختن تصاویر) است. شما برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام باید برنامه ای با نام Layout from Instagram: Collage را بر روی دستگاه خود نصب کرده تا بتوانید از آن استفاده کنید.

طرز استفاده از این برنامه بسیار راحت و آسان می باشد، فقط کافی است که تصاویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کرده و سپس آنها را با هم ترکیب کرده و پس از انتخاب بهترین طرح و همچنین ویرایش، آن را به اشتراک بگذارید. این برنامه باعث تحریک و تقویت هرچه بیشتر خلاقیت شما خواهد شد.

تصاویر اینستاگرام را خودتان خلق کنید + آموزش

اگر شما تمایل داشته باشید که عکس هایی که فرد و یا افرادی در آن حضور دارند را با یکدیگر ترکیب کنید می توانید با استفاده از زبانه (Tab) موجود در این برنامه با نام Face تمامی این نوع تصاویر را مشاهده کنید. در ترکیب کردن تصاویر دراین برنامه محدودیتی وجود دارد چرا که در این برنامه حداکثر می توان ۹ تصویر را با یکدیگر برای خلق تصویر جدید ترکیب کرد و همچنین شما می توانید این تصاویر را در حافظه دستگاه خود ذخیره کرده تا بتوانید به آنها به راحتی دسترسی داشته باشید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار