ادعای کذب بابک زنجانی مبنی بر شکایت از بانک مرکزی

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی گفت: ادعاهای بابک زنجانی مبنی بر شکایت از بانک مرکزی و ادعاهایی از این دست در خصوص بانک مسکن محلی از اعراب ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به برگزاری ششمین جلسه دادگاه بابک زنجانی متهم نفتی امروز دوشنبه (18 آبان) گفت: ادعاهای بابک زنجانی مبنی بر شکایت از بانک مرکزی و ادعاهایی از این دست در خصوص بانک مسکن محلی از اعراب ندارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که تغییر روزبه‌روز گفته‌ها از سوی متهم نفتی دلیل روشنی برای فرار رو به جلو ازسوی وی است، افزود: بابک زنجانی در حال حاضر در تلاش برای انحراف افکار عمومی است.

وی با تاکید بر این که بابک زنجانی خود می‌داند تمامی گفته‌هایش دروغ بوده و برای وقت کشی به این ادعاهای کذب ادامه می‌دهد، تصریح کرد: دیگر وقت‌کشی برای این متهم نفتی فایده نخواهد داشت.

سلطانی با بیان این که تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی بخشی از سناریوی بابک زنجانی است، تصریح کرد: با پایان یافتن زمان دفاعیات این متهم نفتی زمان بررسی ادعاهای وی آغاز خواهد شد.

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی یادآور شد: فردا سه‌شنبه و چهارشنبه (19 و 20 آبان ماه) زمان ادامه ارائه دفاعیات بابک زنجانی در دادگاه است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.