مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت: با واریز سرانه اولیه 37 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان شروع به کار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمد هادی نیابا بیان اغاز فعالیت کانون های فرهنگی هنری افزود: سرانه کانون های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس مساجد استان آذربایجان شرقی به حساب آن ها واریز شد تا این کانون ها فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنند.

وی گفت: تعداد 37 کانون جدیدالتاسیس هر کدام مبلغ 11 میلیون ریال سرانه دریافت کردند که در مجموع 407 میلیون ریال به حساب این تعداد کانون واریز شده است.

هادی نیا تاکید کرد: کانون های تازه التاسیس مساجد با حضور مسئولان شهری و استانی در هر منطقه افتتاح می شود که با حمایت های مادی و معنوی که در طول سال از این کانون ها از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و حمایت های مردمی و نمازگزاران صورت می گیرد، تبدیل به مرکز فرهنگی در مسجد محله می شوند.

وی با اشاره به تعداد کانون های مساجد این استان تاکید کرد: هم اکنون بیش از هزار کانون در مساجد استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی گفت:طرح سطح بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور فعال تر شدن این کانون ها و تخصیص اعتبارات بر اساس سطح بندی در سه سطح یک، 2 و سه در حال اجرا است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.