دولت،تعهد تكميل و بهره‌برداری از ۲۵ پروژه ورزشی در استان چهارمحال و بختياری را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختياری در شصت و دومين نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان گفت: وزارت ورزش و جوانان، در سفر رئيس جمهوری و هيئت دولت به این استان، تكميل و بهره برداری از ۲۵ پروژه ورزشی را بر عهده گرفته است.

قاسم سليماني با بیان اینکه این موضوع هنوز به نتيجه نرسيده است افزود: مجموعه ورزش و جوانان استان، بايد به منظور ارتقاي كمي و كيفي سرانه ورزشی، این موضوع را قوی تر پیگیری و دنبال كند.

وي تأكيد كرد: بايد نسبت به ايجاد ورزشگاه ها، ارتقاي رشته هاي ورزشي، حمايت ويژه از ورزشكاران و ارائه راهكار براي رفع مشكلات مالي هيئت هاي ورزشي، اقدامات لازم انجام شود.

سليماني گفت: در چهارمحال و بختياري پروژه هاي ورزشي نيمه تمام بسياري از دولت هاي قبل وجود دارد و ما متعهد به اجراي مصوبات دولت قبل نيز هستيم.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياری ادامه داد: در مذاكره اخیر با وزير ورزش و جوانان قرار شد تا پايان سال مالی 1394، بهره برداری از ۱۷ پروژه ورزشی در استان آغاز شود.

وی اضافه كرد: بر اساس همين مذاكرات، اعتبار لازم برای تكميل و بهره برداری از 8 پروژه ورزشی ديگر هم در رديف های بودجه ای سال ۱۳۹۵ پيش بينی می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.