جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قیام عاشورا بی‌سابقه بوده و درس‌هایی که ما از آن گرفتیم، ایستادگی در برابر دشمنان و ظالمان است.

به گزراش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "حجت‌الاسلام عباس‌محمد حسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش "جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در مراسمی که در مسجد " امام حسین (ع) لشکر 28 پیاده کردستان " در " سنندج " که با حضور "نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان " و جمعی از مسئولین و فرماندهان این لشکر برگزار شد، با عرض تسلیت  "ماه محرم"، اظهار داشت: استان " کردستان " یک استان راهبردی و فرهنگی است که میتوان با انجام فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی هدفدار تمامی تهاجمات فرهنگی دشمن را که به سمت فرهنگ غنی " اسلامی " ما و سنت‌های دینی نشانه رفته است را خنثی کنیم.

وی با مطلوب خواندن برنامه‌های فرهنگی در پادگان ارتش " سنندج "، تاکید کرد: باید مسئولین با برگزاری مراسم‌های هدفمند، تمامی اقشار جامعه را به سمت یک فرهنگ "اسلامی " و تربیت آغشته با دین مبین " اسلام " که آنها را در مقابل تهدیدات فرهنگی بیمه نماید، هدایت نمایند.

" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش " با بیان اینکه اینگونه مراسمات هدف‌دار و وسیع با همدلی و هم‌زبانی شما فرماندهان تا رده‌های پایین بدست آمده است، گفت: وحدت در " دین اسلام " جایگاه خاصی دارد وحدت عامل پیروزی در تمام جنگ‌هاست. امروز وحدت عامل اساسی نجات مسلمانان جهان است که باید بیدار شوند.

" حسنی " همچنین با بیان اینکه امروز قیام " امام حسین(ع) " در تاریخ سابقه ندارد که از ویژگی‌های این قیام زنده نگه‌داشتن سنت " اسلام و دین پیامبر اسلام(ص) " است اگر امروز ما حرف از دین می‌زنیم، اگر امروز ما در مقابل دشمنان و ظالمان ایستادگی می‌کنیم اینها درس‌هایی است که عاشورا و قیام عاشورا به ما داده است.

به گفته " جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش " جمهوری اسلامی ایران، قیام عاشورا منحصر به فرد و دارای ویژگی‌های خاصی است که باید به آن پرداخته شود.

وی همچنین در جمع فرماندهان و مسئولین قرارگاه عملیاتی " لشکر 28 پیاده کردستان"  گفت: یکی از افتخارات مسلمان این است که نامه " امیرالمومنین (ع) " به " مالک اشتر" در خصوص مدیریت و فرماندهی در سازمان بین‌الملل به عنوان بهترین شیوه مدیریت به ثبت رسیده است.

حسنی تاکید کرد: شما فرماندهان در همان جایگاه " مالک اشتر " نشسته‌اید و باید هوشیار باشید و بدانید راه درست، راه ولایت است و امروز همه باید مواظب باشند اگر جایگاه ولایت و راه ولایت را تغییر دهند قطعا شکست خواهند خورد و دشمن منتظر است که ما در راه ولایت قرار نگیریم.

" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش " جمهوری اسلامی ایران در بخش پایانی سخنان خود اضهار داشت: امروز مسلمانان بدانند که اگر مسلمانی در بین حق و باطل طرف حق را نگیرد، مسلمان نیست حتی اگر اعلام بی‌طرفی نماید و یا سکوت کند در شرع و دین ما حرام است، مسلمان همواره باید طرفدار حق باشد.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجاکلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار