رئیس جایگاه داران سوخت کشور گفت: قرار بود کارمزد جایگاه داران افزایش پیداکند اما هنوز اجرایی نشده و اکثر جایگاه داران در آستانه تعطیلی قرار گرفتند و ما مدام جایگاه‌ها را با امروز و فردا منتظر نگه داشته‌ایم.

قفل کارمزد جایگاه داران با دستان شورای اقتصاد باز می شودبیژن حاج محمد رضا رئیس جایگاه داران سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه با گذشت 4 سال از اعلام تبدیل کارمزد جایگاه داران به حق العمل کاری هنوز با وجود تصویب دولت اجرایی نشده است گفت: شرکت ملی پخش و انجمن جایگاه داران به طور مستمر این موضوع را پیگیری می‌کنند اما هنوز کار اجرایی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: قرار بود کارمزد جایگاه داران افزایش پیداکند باوجود اینکه ما روزانه این موضوع را پیگیری می‌کنیم مدام جایگاه‌ها را با امروز و فردا منتظر نگه داشته‌اند و امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

حاج محمدرضا ادامه داد: دلیل افزایش نیافتن کارمزد جایگاه داران به دلیل کمبود بودجه است چرا که صحبت‌هایی به صورت غیر رسمی مطرح بوده که امکان افزایش کارمزد درچاچوب اینکه جایگاه‌ها به حد سود آوری برسد را ندارد و همین عاملی است که احداث جایگاه درمناطق مختلف کشور به کندی پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر رقم کارمزدی که تهیه می‌شود شاید به یک چهارم حجم هزینه واقعی یک جایگاه برسد و جایگاه دارن تلاش می‌کنند در چارچوب درجه بندی جایگاه خود را کنترل و نگه داری کنند تا از درآمد مناسب‌تری برخوردار شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار