سرکرده باند مخوف آدمربایان مازندارن یک زن 26 ساله بود

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند آدم ربایی و زورگیری در استان خبر داد که دستکم یک میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده اند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مسعود جعفری نسب گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی نکا مبنی بر اخاذی 50 میلیون ریالی و زورگیری از وی توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان و استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند چند نفر مرد با همکاری یک زن ، باندی مخوفی را تشکیل دادند که پس از کشاندن طعمه های خود به یک منزل به بهانه تعمیر وسایل الکتریکی و یا کمک به افراد نیازمند ، آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده و با تهدید به قتل اخاذی می کنند .

فرمانده انتظامی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی کارشناسان پلیس آگاهی ، یکی از اعضای باند به نام ' و - خ ' 31 ساله ساکن نکا در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود : با این دستگیری ، عضو دیگر این باند که یک زن 26 ساله به نام ف- خ  بود به همراه فردی دیگر که در منزل یکی از دوستانشان مخفی شده بودند ، به دام پلیس افتادند .

جعفری نسب با اشاره به متواری شدن دو متهم دیگر از اعضای این باند به یکی از استان های همجوار، عنوان داشت :با هماهنگی قضایی دو متهم دیگر به نام های ف- ب  27 ساله و ' ع- خ ' 29 ساله از اعضای این باند در عملیاتی هماهنگ و ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود : در تحقیقات انجام شده مشخص شد که اعضای این باند در اقدامی تبهکارانه با کشاندن مردی 51 ساله برای کمک مالی به یک منزل ، با تهدید به قتل از وی 700 میلیون ریال اخاذی کردند.

او ادامه داد : متهمان دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه شدند، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و تاکنون به دو فقره آدم ربایی و اخاذی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار