سر مربی تیم ملی نوجوانان تنیس گفت :‌کمپ‌های تنیس می‌تواند سطح فنی تنیسورها را بالا ببرد.

زیدی :‌برنامه‌هایمان را در کمپ اصفهان اجرایی کردیم
فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پایان کمپ آسیایی در اصفهان بیان کرد :‌ این کمپ در شرایط ایده‌آل برگذار شد و تنیسورها و مربیان ایرانی در شرایطی بسیار مساعد زیر نظر مربی تایلندی آموزش‌های لازم برای بالابردن سطح  تنیس را دیده‌اند در این کمپ 24تنیسور دختر و پسر در اختیار ما بودند و به صورت شبانه‌روزی با آن‌ها کار شد.

وی اضافه کرد : من و مهتاب صادقیانی به همراه خامسمان تایلندی برنامه ریزی‌های صورت گرفته را در اختیار مربیان قرار می‌دادیم و نحوه آموزش این برنامه‌ها توسط مربیان اجرایی و عملکرد تنیسورها در پایان ارزیابی می‌شد.

زیدی در خصوص ضرورت این کمپ‌ها گفت : در این گونه تورهای تنیس مطالب مفید و جزئی در اختیار تنیسورها قرار می‌گیرد و به ارتقای فنی و کیفی بازی آن‌ها کمک فراوانی خواهد کرد. به هر حال این کمپ در حضور یک مربی با دانش خارجی برگذار شد و در پایان نیز گواهی این دوره به تنیسورها در مراسم اختتامیه داده شد.

وی در خصوص ادامه برنامه‌ریزی‌ها برای برگذاری کمپ‌های تنیس اظهار داشت : ماه ‌آینده تنیسورهای نوجوان را به تایلند اعزام خواهیم کرد و پس از آن در تدارک کمپ دیگری در ایران هستیم. کمپ اصفهان برای نخستین بار در کشور برگزار شد و  پس از آن می‌توانیم برنامه‌های جدی‌تری را در این زمینه داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت : این نفرات به زودی معرفی خواهند شد  و پس از آن در اوایل آذر ماه مسابقه انتخابی را برای حضور در مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا برگذار خواهیم کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/   

برچسب ها: کمپ ، اصفهان ، تنیسورها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار