دبیر اجرایی همایش میرسید علی همدانی از چاپ شدن30 مقاله برگزیده این همایش در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفی اله صفایی با اشاره به اینکه این همایش دو روزه با حضور جمعی از دانشمندان کشور و همچنین مهمانان خارجی برگزار می شود، اظهار داشت: این همایش دو روزه با پیام  آیت اله جوادی آملی آغاز می شود.



وی افزود: تعداد 131 مقاله به این همایش ارسال شده که مورد داوری کمیته علمی دانشگاه قرار گرفته و از این تعداد 30 مقاله برگزیده و به چاپ رسیده است.


صفایی ادامه داد: همچنین در این بین 10 مورد از مقالات برگزیده در قالب سخنرانی در همایش ارائه خواهد شد.


وی یادآور شد: به تمامی مقالات ارسالی گواهی حضور در همایش و لوح سپاس اهدا شده است. 


صفایی در خصوص مقالات ارسالی نیز خاطرنشان کرد: این مقاله ها از طرف دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت معلم ، دانشگاه خوارزمی و تعدادی از دانشگاه های مطرح کشور و همچنین تعداد 8 مقاله از دانشمندان خارجی از کشورهای پاکستان، هندوستان، الجزایر و تاکستان ارسال شده است.


دبیر اجرایی همایش بین المللی میرسیدعلی همدانی بیان کرد:  در روز افتتاحیه همایش شاهد رونمایی از طرح هایی شامل ستاد میرهمدانی در دانشگاه پیام نور شهر همدان، رونمایی از مجسمه میر سیدعلی همدانی در بلوار ارم  و نام گذاری یک مجتمع آموزشی توسط اداره آموزش و پرورش این شهر در منطقه ششصد دستگاه  همدان خواهیم بود.


گفتنی است؛ همایش بین المللی میر سیدعلی همدانی بیستم و بیست و یکم آبان ماه امسال در سالن اجتماعات مجموعه  شهدای استانداری همدان برگزار می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

 

برچسب ها: همدان ، همایش ، سید علی ، مقاله ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.