مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: با بنیه خوب شرکت و پیمانکاران ایرانی حضور شرکت‌‎های خارجی در ایران بهتر فراهم می‌شود و در نهایت هدف‌گذاری مشترکی در بازارهای منطقه خواهیم داشت.

تلفنی*** لزوم هدف‌گذاری مشترک بازارهای منطقه با مشارکت آلمان‌هابه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در اولین گردهمایی مشترک ایران و آلمان اظهار داشت: حضور خوب شرکت‌های آلمانی در نمایشگاه بین‌المللی موجب ایده همکاری بخش خصوصی ایرانی و آلمانی را فراهم کرده که امیدواریم در فضای صمیمانه و مستقیم با هم گفتگو کنیم تا زمینه همکاری‌های آتی بهتر فراهم شود.

وی افزود: سطح تکنولوژی در کشور آلمان بسیار بالا است و به همین خاطر اصرار داریم که از تکنولوژی‌های این کشور استفاده شود و از طرفی از محصولات ساخته شده کشورهایی که کیفیت مطلوبی نداریم پرهیز کنیم.

جانباز در ادامه گفت: بنده معتقدم با بنیه خوب شرکت‌ها و پیمانکاران، مهندسین مشاور زمینه حضور شرکت‌های خارجی در ایران بهتر فراهم می‌شود تا هدف‌گذاری مشترکی در بازارهای منطقه را داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباطات خوب شرکت‎‌های ایرانی قطعا حضور و همکاری‌های مشترک می‌تواند زمینه حضور شرکت‌های خوشنام آلمانی را در منطقه فراهم کند اما با چالش‌های عمده تأمین آب در کشور مواجه هستیم به همین خاطر نیاز به توسعه و بازسازی زیرساخت‌ها در کشور داریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور تصریح کرد: در واقع امکان حضور شرکت‌ها در استفاده از تجهیزات آلمانی فراهم است و همواره پیشنهاد بنده اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای و از طرفی این ایده در وزارت نیرو و دولت مدنظر است و امید است که این اتفاق در بخش آب و فاضلاب کشور با سرعت بیشتری اتفاق افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار