مدیر عامل شرکت آبفار لرستان از راه اندازی سامانه گویای تلفنی ۱۵۲۳ این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ کاکاوند با اشاره به خصوصیات و ویژگی های این سامانه گفت: با بهره برداری از این سامانه، مشترکین روستایی می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه در راستای پرداخت قبوض مصرفی، ثبت رقم مصرفی کنتور برای صدور قبض جدید، اعلام خرابی و حادثه و همچنین اعلام پیشنهادات و انتقادات و شکایات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای تسریع در روند رسیدگی به تلفن های وارده نیز در هر شهرستان یک نفر به عنوان کاربر سامانه مشخص شده تا با پیگیری تلفن های وارده از حضور فیزیکی و تردد های فراوان مراجعین کاسته شود.

وی خاطر نشان کرد که سامانه یاد شده توانایی پاسخگویی همزمان ۳۰ خط ورودی را دارا بوده و می تواند همه پیام ها و تماس های ورودی را ضبط و به اپراتور شهرستان مربوطه انتقال دهد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.