معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از پیگیری جدی موضوع عفاف و حجاب توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علیرضا رادفر در جلسه شورای معاونین ستاد احیای امر بمعروف و نهی از منکر استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در محل سالن جلسات این ستاد برگزار شد، گفت: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استان، بحث حجاب و عفاف را بصورت جدی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا همکاری خوبی با ستاد امر بمعروف و نهی از منکر استان دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و حجاب و عفاف استان، تاکنون از 687 دستگاه در سطح شهرستان ها و 76 دستگاه استانی بازدید داشته که نتایج خوبی از این بازدیدها حاصل شده است؛ دستگاههای برتر در این خصوص شناسایی و از دستگاههایی که دارای نقاط ضعف بودند خواسته شد که نسبت به اصلاح آنها اقدام کنند.

رادفر همچنین از تشکیل شورای امر بمعروف و نهی از منکر در اکثر شهرستان ها خبر داد و گفت: در مابقی شهرستان ها نیز بزودی این ستاد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در رابطه با تخصیص بودجه به امور فرهنگی از جمله بحث عفاف و حجاب هم گفت: خوشبختانه در قانون برنامه ششم توسعه، بعد فرهنگی برجستگی بیشتری یافته و در بودجه سال آتی نیز اعتبارات خوبی برای بخش فرهنگ در نظر گرفته خواهد شد.

سردار اصلاني دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان آذربايجان غربي نیز در این جلسه به اهم اقدامات شاخص در شش ماهه سالجاري اشاره كرد و افزود: بازدید تیم های بازرسی از دستگاههای دولتي در حوزه صيانت از حقوق شهروندي و عفاف و حجاب، برگزاري كلاسهاي اخلاق ويژه مديران توسط نماينده محترم ولي فقيه در استان، اقدامات تبليغي و طرح تذكر لساني در ماه مبارك رمضان از جمله اقدامات انجام گرفته در نیمه نخست سال 94 بوده است


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.