قائم مقام وزیر نیرو گفت:در آینده نگاه‌مان به تقویت توسعه، بهبود وضع بنگاه‌داری، مدیریت هوشمند در صنعت آب و فاضلاب، فناوری‎‌های نوین، شیوه‌های اصلاح ساختاری اصلاح حسابداری و اصلاح شیوه‌های اقتصادی در بخش‌های آب و فاضلاب است.

صنعت آب و فاضلاب در آستانه تحولی نوین
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در اولین گردهمایی مشترک ایران و آلمان اظهار داشت: حاصل کار و همکاری‌های گذشته که بین ایران و آلمان وجود داشته جنبه‌های مثبت آن در زمینه آب و فاضلاب دیده می‌شود.

محمودی در ادامه گفت:  محورت و مرکز ثقل  آلمان در زمینه مسائل آبی دانش و تألیفات پژوهشی در زمینه تکنولوژی و اقدامات مربوط به حوزه آب و فاضلاب است و در ایران باور این است که کادر فنی و حوزه‌های مهندسی و تکنیکی ایکشورمان  در منطقه خاورمیانه همان نقشی که آلمان در اروپا دارد کشورمان در خاورمیانه داشته باشد که این امر حاصل تجربه و سرمایه‌گذاری‌های طولانی است که در نهایت می‌تواند راه بازار سوم را به خوبی هموار کند.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به نسل جدید در مدیریت ساختار آب و فاضلاب کشور گفت: ما در گذشته نسبتا طولانی که نسل جدید و مدیریت و ساختار سازماندهی آب و فاضلاب در ایران به وجود آمد دوستان آلمانی را به عنوان شرکای خود انتخاب کردیم که نتیجه آن بالندگی این صنعت در کشور است و از طرفی ما خواهان این طلایه‌داری و پیشروی آلمان‌ها با بخش آب و فاضلاب ایران هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: در آینده نگاه‌مان به تقویت توسعه، بهبود وضع بنگاه‌داری، مدیریت هوشمند در صنعت آب و فاضلاب، فناوری‎‌های  نوین، شیوه‌های اصلاح ساختاری اصلاح حسابداری و اصلاح شیوه‌های اقتصادی در بخش‌های آب و فاضلاب است و طبیعتا در بحث تکنولوژی‌های جدید نگاه ما انتقال این تکنولوژ‌ها است که به تدریج ایران با همکاری ‌آلمان‌ها بتواند کار را جلو برد و  پایگاه علمی و فنی برای این کار باشد.

محمودی تصریح کرد: در واقع اصل کار بعد از نشست‌ها که فعالیت زود به زود شروع می‌شود و ایران با پایگاه دانش و بازار بزرگش بتواند برای این صنعت در آینده حرف‌های جدیدتری داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار