اختتامیه نخستین چالش نوآوری، برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی، در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین دوره از هکاتون در دانشگاه امیرکبیر تهران با دفاع 23 تیم از اپلیکیشن های ارائه شده که پس از بررسی توسط هیئت داوران از میان 170 ایده ثبت نامی به مرحله نهایی راه یافته بودند، آغاز شد و سپس از تیم‌های برنده با ارائه جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین چالش نوآوری توسن
 
هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان، طراحان گرافیکی و مدیران و دیگر فعالان کسب‌وکارهای رایانه‌ای در تیم‌های منسجم توسعه نرم‌افزار گرد هم می‌آیند تا پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری را با همکاری یکدیگر در زمانی محدود پیاده‌سازی کنند. 

هکاتون‌ها معمولاً بین یک روز تا یک هفته به طول می‌انجامد و همین فشردگی زمان و لزوم ارائه خروجی عملی؛ این رویدادها را به مسابقات ماراتن شبیه کرده است.
 
دانشگاه امیرکبیر با هم کاری یک شرکت، اولین هکاتون بانکی ایران را برای پرورش و حمایت از استعدادهای کشور برگزار نمود.

دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین چالش نوآوری توسن


گفتنی است: جایزه پنج میلیون تومانی ایده برتر به تیم قطره تعلق گرفت، تیم چوب‌خط با دریافت جایزه ۲۰ میلیون تومانی برنده اول این رقابت شد، تیم هم‌پیمان با کسب عنوان دوم موفق به دریافت جایزه ۱۰ میلیون تومانی شد و با تصمیم هیئت داوران دو تیم نیو و موج موفق به کسب مقام سومی شدند و هرکدام یک جایزه پنج میلیون تومانی دریافت کردند.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار