ملی پوش قایقرانی ایران به دلیل گیر کردن زباله به قایقش نتوانست به مدال و سهمیه المپیک برسد.

از دست دادن المپیک به خاطر یک تکه زباله!به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ملی پوشان آبهای آرام برای شرکت در مسابقات آسیایی به جاکارتای اندونزی اعزام شدند و اما بدون کسب سهمیه المپیک به ایران بازگشتند.
 
فرزین اسدی دلایل جالبی برای المپیکی نشدن خود آورده است، وی در این باره گفت: رقیب من ماشالف ورزشکار بسیار خوبی است اما امکان برنده شدن مقابل وی داشتم اما شانس بدی که آوردن این بود که زباله به قایق من گیر کرد و در برخی از لاین ها چون به کناره‌ها نزدیک تر است آشغال بیشتری وجود دارد و در نتیجه سرعت کم می شود در تهران هم این اتفاق برای ما افتاده اما اینجا کسب سهمیه بود و شوخی نداشت.
 
وی افزود: از عملکردم راضی بودم اما اتفاقی که برایم افتاد از روی بدشانسی  بود و بر کارم تاثیر گذاشت حریفان بسیار قدرتمندی داشتم اما اینطور نبود که با من فاصله زیادی داشته باشند و به نظرم اگر آشغال به قایقم گیر نمی‌کرد حداقل به مدال نقره می‌رسیدم.
 
ملی پوش قایقرانی در ادامه تصریح کرد: من تا 500 متر با حریف ازبک و چینی پایاپای پیش رفتم اما آن اتفاق باعث شد تا سرعت من پایین بیاید و همین باعث شد که از آنها عقب بیفتم و فاصله ام زیاد شود و پس از آن تمام تلاشم را کردم که به مدال برسم و سوم شدم.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، اسدی ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.