مدیرعامل سازمان پارکهای شهرداری شاهین شهر گفت :سامانه مدیریت ايمني ، بهداشت، محيط زيست (HSE) در شهر، در سازمان پارک‌های شاهین شهر تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمیدرضا فدایی ، با بیان این مطلب که یکی از مهمترین مباحثی که در سرفصل های مدیریت شهری مطرح هست بحث ایجاد شهر ایمن است ، گفت: سازمان پارک‌های بعنوان متولی فضاهای سبز در راستای حفظ محیط زیست و ابلاغیه اجرای ساسیت های کلی اقتصاد مقاومتی در امور مرتبط با توسعه شهری و روستایی و همچنین استقرار واحد HSE در شهرداری ها و سازمانهای تابعه اقدام به تشکیل این واحد نموده است.

وی با اشاره به اينكه مفهوم استقرار سیستم مدیریت ايمني ، بهداشت، محيط زيست (HSE) در شهر ، شناسايي و مديريت بر تمام عوامل خطر ساز قبل از وقوع هر حادثه در هر بعدي است، گفت: در جهت ايجاد ايمني براي آرامش خاطر مردم، این واحد وظیفه دارد با بازدید از سطح کل پارکها موارد ناایمن را بررسی و و در جهت رفع آن اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: سازمان در کنار استقرار نظامHSE گسترش فرهنگ ایمنی و محیط زیست در سطح شهر و بین شهروندان را آغاز کرده است.

فدایی بیان داشت: به جهت اینکه مبحث ایمنی در سازمان و در نهایت به کل شهر با همه پارامترهای تشکیل دهنده اش نهادینه شود ، برگزاری کلاسهای آموزش ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست به صورت هفتگیبرای مدیران ، کارمندان و کارگران فضای سبزرا در دستور کار داریم.

وی اضافه نمود: به جهت رعایت ایمنی و حفظ محیط زیست ،دستورالعمل الزام رعایت اصولHSEبه تمام پیمانکاران سازمان تهیه ،تنظیم و ابلاغ شده است

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.