قزوین؛

قزوین در نمایشگاه ملی پژوهش شرکت می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت : مساحت اختصاص یافته به استان قزوین در نمایشگاه ملی پژوهش یک غرفه 20 متری است که سایر استان‌ها نیز از همین میزان فضا برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ درافشانی گفت: مراکزی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند باید با هنرمندی محصولات خو را به نمایش بگذارند و این نگاه هنرمندان در ارائه به بازدیدکنندگان اهمیت زیادی دارد.


وی عنوان کرد: محصولات و دستاوردهایی که در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه می‌شود باید نو بوده و در چهار سال گذشته تولید شده باشد البته هر یک از این دستاوردها در هیچ یک از نمایشگاه‌های ملی دیگر نباید عرضه شده باشد.

درافشانی خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه امسال  برای انتخاب و معرفی طرح‌های برتر فرصت در اختیار داریم و طرح‌های سطح پایین‌تر در نمایشگاه استانی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اظهار کرد: همه دانشگاه‌های آزاد هر ساله مستقل در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و پارک‌های علم وفناوری نیز به لحاظ مأموریت‌های خاصی که در حوزه فناوری دارند، حضور پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین افزود: در کارگروه پژوهش باید اولویت‌های استان مشخص شود و بخشنامه جدید کارگروه پژوهش نیز ابلاغ شده است.

درافشانی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی طرح‌هایی که برای هفته پژوهش انجام دادند را باید به دانشگاه علوم پزشکی که دبیری برنامه‌های این هفته را برعهده دارد، ارائه دهند.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.