رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور، گفت: گردشگری میهمانی جهانی است که همه را زیر چتر خود جمع می کند.

گردشگری، میهمانی جهانی است که همه را زیر چتر خود جمع می کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، آرش نورآقایی در نشست با راهنمایان گردشگری پیرامون کنوانسیون 2017 در میهنستان راهب کاشان اظهارداشت: صنعت گردشگری بهترین راهکار و رونق اقتصادی در کشور با توجه به مشکلات خشکسالی است.

وی، با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری «خزر تا خلیج فارس» از نوشهر تا بوشهر و طی مسیر 500 کیلومتری آنها تاکنون افزود: هدف از اجرای این تور دوچرخه‌ سواری به تصویر کشیدن امنیت ایران برای گردشگران خارجی است.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور، صلح و دوستی و آرامش را لازمه گردشگری دانست و گفت: منابع کشور فقط آهن و فیروزه و نفت نیست بلکه استعدادهای جوانی است که در عرصه گردشگری در کنوانسیون شناسایی و پرورش می‌یابد.

نورآقایی فعالیت 37 نفر در کنوانسیون به صورت رایگان را تاکید کردو گفت: با زنده سازی تفکر مهربانی مردم تحولی برای مهر ورزی و مهمان نوازی گردشگران از اهداف کنوانسیون است.

وی، با تاکید بر وظیفه عرفی، شرعی، اقتصادی و فرهنگی مهمان نوازی افزود: در میزبانی ایران از کنوانسیون بین‌المللی راهنمایان گردشگری بزرگترین اتفاق گردشگری با تنوع کشور و افراد فعال در عرصه راهنمایان با سابقه 50 ساله رقم می خورد.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور، با انتقاد از برخی رفتارها نسبت به جهانگردان و گردشگران گفت: گردشگر خارجی باید احساس امنیت در قدم زدن یک کشور را داشته باشد.

نورآقایی، صلح و مهمان نوازی را لازمه گردشگری دانست و افزود: کاشان یکی از شهرستان هایی است که با پتانسیل های فوق العاده وبی نظیر آن به عنوان یکی از قطب های گردشگری شود. 



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.