با هماهنگی ، همکاری و تعامل ستاد انتخابات با هیات نظارت بر انتخابات استان شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند و پرشور در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت بر انتخابات که در محل استانداری ترتیب یافت، با تاکید بر ضرورت هماهنگی و تعامل ستاد انتخابات با هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: با هماهنگی ، همکاری و تعامل ستاد انتخابات با هیات نظارت بر انتخابات استان شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند و پرشور در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

رادفربا اشاره به انجام مقدمات برگزاری انتخابات در استان ادامه داد : بعد از تشکیل ستاد انتخابات در استان ، تمامی ابلاغیه های لازم صادر و کلاسهای آموزشی برای فرمانداران و بخشداران بصورت منطقه ای در خصوص روند برگزاری انتخابات برگزار شده است.

وی در ادامه در خصوص برگزاری روند انتخابات بصورت رایانه ای گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی مراحل انتخابات بجز رای گیری و شمارش آرا بصورت رایانه ای در استان برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مصطفوی دبیر ستاد انتخابات استان نیز گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ، قانونمداری ، امانتداری و بی طرفی را از اهداف و برنامه های ستاد انتخابات استان عنوان کرد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.