واقفی نایب رئیس هیئت دو و میدانی گفت: مسابقات برترین‌های دو و میدانی کشور در رده سنی نوجوانان با حضور مدال‌آوران مسابقات دو و میدانی دختران قهرمانی کشور برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم، دو نفر از دختران دو و میدانی‌کار قم در رده سنی نوجوانان به مسابقات برترین‌های کشور اعزام شدند، اما در آخرین لحظات تنها خانم شهبازی راهی این رقابت‌ها شد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: فدراسیون دو و میدانی کشورمان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری رقابت‌ برترین‌های دو و میدانی کشور انجام شده بود و همچون مسابقات قهرمانی کشور جوانان که مهر ماه به انجام رسید، پیکار برترین‌های دو و میدانی نوجوانان دختر کشور نیز با شرایط بسیار خوبی انجامشد.

وی افزود: رقابت‌های دو و میدانی برترین‌های کشور ویژه دختران رده سنی نوجوانان در هوای سرد و بارانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، در حالی که مریم محیایی به دلیل آماده نبودن نتوانست در این رقابت‌‌ها به میدان برود، که خانم شهبازی رقابت نزدیک و تماشایی با حریفان خود داشت.

وی تصریح کرد: خانم شهبازی در دو رشته 100 متر و 200 متر به نمایندگی از قم به میدان رفت در حالی که با کسب مقام سوم کشور در اردیبهشت ماه امسال در رشته 200 متر سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده بود.

در پایان خاطر نشان کرد: شهبازی در نهایت توانست به مقام چهارم کشور دست یابد و با حضور در جمع چهار نفر برتر کشور شانس حضور در اردوی تیم ملی دو و میدانی دختران ایران را نیز برای خود حفظ کند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.