جابه جایی فرآورده های نفتی فقط با بارنامه مخصوص شرکت ملی نفت ایران مجاز بوده وافرادی که اقدام به جابه جایی فرآورده های نفتی بدون مجوز شرکت ملی نفت ایران نمایند مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت : حراست منطقه با همکاری نیروی انتظامی حین کنترل نفتکشهای عبوری در محور ورودی شهرستان شاهرود به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک وآن را متوقف کردند.

احمد کلانتری افزود : در برسی های بعمل آمده و با توجه به عدم ارائه مدارک لازم و گفته های ضد ونقیض راننده در خصوص فرآورده بارگیری شده ، تانکر متوقف شده مورد بازرسی دقیق تری قرارگرفت.

 وی در ادامه گفت: پس از متوقف کردن نفتکش مشخص گردید فرآورده موجود فاقد بارنامه مخصوص شرکت ملی نفت میباشد که پس از هماهنگی های لازم قضایی نفتکش به انبار نفت منطقه انتقال و فرآورده فوق پس از انجام آزمایش کیفی و کمی در مخازن این منطقه تخلیه وراننده به همراه نفتکش تحویل مقامات قضایی گردید.

 کلانتری افزود : با توجه به شروع فصل سرما و ارسال فرآورده نفت سفید به روستا ها و واحد های صنعتی فاقد گاز طبیعی افرادی سود جو برای سود آوری اقدام به حمل ونقل و فروش غیر قانونی این فرآورده می نمایند که با هوشیاری بازرسین و حراست منطقه شهرستان شاهرود این افراد شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرارمی گیرند. 

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.