مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت در خصوص دیدار خانگی با پرسپولیس گناوه گفت: مجموعه تیم بعثت تشنه پیروزی و موفقیت است و بازی این هفته با پرسپولیس گناوه در کرمانشاه فرصت بسیار خوبی برای دستیابی به این هدف است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل باشگاه بعثت در خصوص دیدار خانگی با پرسپولیس گناوه گفت: مجموعه تیم بعثت تشنه پیروزی و موفقیت است و بازی این هفته با پرسپولیس گناوه در کرمانشاه فرصت بسیار خوبی برای دستیابی به این هدف است.
 
افشین حسنی گفت: این بازی خانگی به ما فرصت خوبی می دهد تا در خانه مقابل دیدگان هوادارانمان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
 
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه بازی مقابل پرسپولیس گناوه آسان نیست، اظهار کرد: شکست دادن پرسپولیس برای ما بسیار مهم است، البته مجموعه فنی تیم بعثت بر روی این موضوع تمرکز کرده اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نتیجه بازی در روز سه شنبه فقط به عملکرد همان روز بستگی خواهد داشت. ما در شرایط خوبی هستیم و از اجرای بازی خوب، اعتماد خوبی بدست می آید. ما همچنین همبستگی و اتحاد خوبی برای شکست پرسپولیس گناوه داریم.
 
 
وی افزود: باور دارم تیم قوی و قویتر شده است و با یک روحیه فوق العاده در دیدار با شهرداری بندرعباس نشان دادیم که تشنه موفقیت هستیم.
 
حسنی ضمن تشکر از هواداران تیم افزود: از هواداران تشکر می‌کنم. آنها تاثیر زیادی در نتایج تیم داشتند، زیرا حضورشان به ما روحیه داد تا به موفقیت برسیم و امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس گناوه نیز ما را تنها نگذارند.
 
 
 تیم بعثت روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه 15 هزار نفری 15 خرداد کرمانشاه میزبان تیم پرسپولیس گناوه خواهد بود. این بازی راس ساعت 14 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.