تکذیب مبلغ جریمه بیرانوند و حسنوی از سوی نفتی‌ها

مسئولان باشگاه نفت تهران مبلغ منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص جریمه بیرانوند و حسنوی را تکذیب کردند.

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها از پایان یافتن اختلافات علیرضا بیرانوند و کادر فنی تیم فوتبال نفت و همچنین مصاحبه غلامرضا حسنوی مربی این تیم علیه مدیریت باشگاه برخی خبرگزاری‌ها از جریمه و کسر 30 درصد از مبلغ قرار داد دروازه بان و 10 درصد ازقرار داد مربی نفتی‌ها خبر دادند.

خبری که با توجه به وضعیت این روزهای زردپوشان پایتخت که آنها از لحاظ نتیجه گیری بحران‌های ابتدایی فصل را پشت سر گذاشته و روزهای خوبی را دنبال می‌کنند عجیب به نظر  می‌رسد به خصوص اینکه مسئولان باشگاه نفت از تایید رقم این جریمه ها و صحت  آن خودداری کرده و این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنند.

آل اسحاق: مسائل درون خانوادگی را رسانه‌ای نمی‌کنیم

حسین آل اسحاق، دبیر کمیته انضباطی ضمن تاکید بر منتشر نشدن این خبر در سایت باشگاه نفت گفت: جریمه بیرانوند و حسنوی یک مسئله درون خانوادگی است و این گونه مسائل نباید رسانه ای شود.

وی افزود: برخی خبرگزاری‌ها با گمانه زنی‌ها و اختلاف افکنی‌های بی جا سعی در به هم زدن آرامش باشگاه دارند.

منتشر کردن خبرهای این چنینی در مورد باشگاه نفت به عهده سایت باشگاه است و وقتی سایت رسمی ما چنین مبلغی را منتشر نکرده چندان نباید به رقم جریمه‌ها پرداخت.

گلمکانی: بیرانوند و حسنوی جریمه شده‌اند

امید گلمکانی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت، در این باره اظهار داشت: علیرضا بیرانوند و غلامرضا حسنوی از سوی باشگاه جریمه شده‌اند، اما رقم این جریمه‌ آن رقمی نیست که در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده و من مبلغ مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: سیاست باشگاه نفت این است که کسر مبلغ قرار داد را رسانه‌ای نکند. جریمه بیرانوند و حسنوی برای حفظ آرامش تیم به صورت محرمانه به خود آنها ابلاغ گردیده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار