سارقي كه طلاجات افراد كهنسال را سرقت كرده بود شناسايي و دستگير كنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ " غلامرضا براتي " فرمانده انتظامي شهرستان سميرم گفت :در پي دريافت شكاياتي مبني بر ورود فردي به منازل افراد كهنسال و سرقت طلاجات آنها موضوع در دستور پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وی گفت : ماموران پس از انجام يكسري اقدامات تخصصي، سارق را كه فردي غير بومي بود شناسايي و در يك عمليات منسجم دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سميرم ارزش طلاجات سرقتي را يك مليارد ريال عنوان كرد و بيان داشت : سارقان با شناسايي افراد كهنسال كه به تنهايي زندگي مي كنند به بهانه هاي مختلف از جمله اينكه قصد كمك به آنها را دارند به آنان نزديك شده و در يك فرصت مناسب طلاجات و وجوه نقد آنان را به سرقت مي برند و يا اقدام به انتقال وجوه از كارت عابر بانك آنان به كارت خود مي كنند.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه كرد: افراد كهنسال از به نمايش گذاشتن طلاجات و اشياي قيمتي خود در ملاء عام خودداري كنند و از باز كردن درب منزل بر روي افراد ناشناس كه تحت پوشش هاي مختلف قصد ورود به منزل آنان را دارند خودداري كرده و در صورت مشاهده با موارد مشكوك حتماً موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: سارق ، افراد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.